Svatební servis

Každá svatba je kombinací Vašich vlastních snů, přání a Vašich osobností s přihlédnutím k realitě.

Naší prioritou je ulehčit Vám předsvatební přípravy, využít nadstandardních vztahů s veškerými dodavateli, opřít se o naše zkušenosti a tak zajistit, aby Vám z Vašeho svatebního dne zůstaly jen ty nejkrásnější pocity štěstí a pohody. Každý z Vás je jedinečný. Taková by měla být i Vaše svatba.

Vše začíná jednoduchým rozhovorem.

Počáteční konzultace mezi námi a klientem slouží k položení základů toho, co klient očekává. První setkání spočívá v jednoduchém vysvětlení dostupných balíčků a stručné diskusi o typu svatby.

Nabízíme tři typy balíčků

1. Poradenství a koordinace svatebního obřadu

Konzultační balíčky sestávají z osobní schůzky nás a klienta, který klade otázky na problematiku, kde potřebuje pomoc. Tyto typy schůzek obvykle probíhají počátkem procesu plánování. Jsou účtovány hodinově. Svatební koordinátoři poradí, co a kdy je potřeba vyřídit, vlastní realizace je na Vás.

2. Koordinace svatebního dne – PRINCESS PLAN

Většina párů se na svůj svatební den těší dlouhé měsíce a mnozí odmítají nechat někoho jiného plánovat detaily své svatby. Současně si ale také uvědomují, že jejich svatební den by měl být plný pocitů radosti a štěstí, aniž by museli organizovat vlastní svatební den. Zabývat se logistikou svatebního dne, neustále sledovat čas, být neustále ve střehu není pro nevěstu, její maminku nebo svědkyni příliš ideální a není to nic, co by mělo být součástí jejich báječných vzpomínek. Od toho máte nás! Jediné, co musíte dělat Vy, je vychutnat si každou minutu, smát se, tančit a užívat si svůj velký den ve společnosti vašich blízkých.

Během svatebního dne zajistíme:

  • koordinaci příjezdu a odjezdu svatebních hostů
  • dodržování naplánovaného časového harmonogramu
  • organizaci kolony aut
  • usazení hostů
  • koordinaci hudby
  • komunikaci s oddávajícím
  • prstýnky
  • občanské průkazy
  • organizaci svatebního obřadu podle tradic, zvyklostí a přání
  • koordinaci fotografování
  • hladký přesun na svatební hostinu
  • dohled nad svatebními dary
  • dohled nad svatební hostinou, nad finančním limitem
  • kontrolu ubytování hostů – přesun na hotel
  • zajištění dopravy
  • celodenní asistence nevěstě i ženichovi

3. Svatba na klíč – QUEEN PLAN

Tento balíček je ideální pro ty, kteří žijí velmi hektickým životem a kteří chtějí svůj den snů, svou svatbu jedinečnou, stylovou, na níž budou oni i hosté vzpomínat další roky. Je ideální pro páry, kteří chtějí, abychom se postarali o vše, jejich představám dali reálnou podobu.
Společně probereme Vaše představy, rozhodneme o možnostech uvést je v život a stanovíme rozpočet. Vypracujeme přesnou kalkulaci podle Vašich konkrétních přání.

Organizace svatby na klíč zahrnuje:

  • 4 – 6 svatebních konzultačních schůzek
  • návštěva místa obřadu 4 týdny před svatbou
  • návštěva místa hostiny
  • telefonická a emailová komunikace
  • návrh svatebního designu komunikace s matrikou
  • doklady
  • výběr vhodných dodavatelů – dle přání klienta sestavení rozpočtu svatby
  • příprava svatebního harmonogramu
  • příprava technického harmonogramu
  • koordinace svatebního dne (viz. PRINCESS PLAN)